Julafton

IMORGON ÄR DET JULAFTON!
För nu är klockan redan 00:13 (här i Finland)

Jag tänkte jag kunde skriva hit lite låttips.
Låtar jag har på min telefon.


Nathalies Musikmåsten!

1. Lady Gaga - alejandro
2. Lady Gaga ft. Beyonce - telephone
3. Bassbros - julen är här
4.Black eyed peas - meet me halfway
5.Colby O'Donis ft. Akon - what you got
6.Geo Da silva - i'll do it like a truck
7.Keri Hilson - I like
8.Kid Cudi - the prayer
9.Ke$ha - kiss N tell
10. Ke$ha - blah blah blah
11.Ke$ha - your love is my druh
12.Pitbull ft. FloRida & Lil jon - Krave
13.Savage ft. Akon - let me see your hip swing
14.David Guetta - on the dancefloor
15.Redrama - du
16.sean Paul - evening ride
17. Sean Paul - now that I got your love
18.Zacke ft. Movits - spela mej på radion
19.Sean Kingston - face drop
20.Lady Gaga - so happy I could die

Dom svarta hör jag absolut mest på just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0