Julen 2009

Då var julen över ett år igen då.
Eller julafton.
Kan lätt säga att jag är överlycklig över mina presenter!


Surroundsystem till laptopen ♥
MP3 ♥
PlayStation ♥
SingStar ♥
Spel till PS ♥
Kläder
Pengar
Olika sorters ansiktskrämer och andra produkter
Filmer
Snygga nitarmband
Örhängen
Och mer!

Skitbra jul! Och ett roligt nyår står och väntar. Såmedan jag fortsätter att längta till nyåret kan jag ju sjunga SingStar som om jag sku få betalt! ;)
Bara att meddela ifall ni vill joina! ;)

Nu ska jag och syster J♥ kolla på "Sunes Jul" (skitbra film som jag väntat på i en evighet.Tack J!) lite innan vi somnar. Hörs imorgon!


God Jul än en gång! :)
(Kanske bilder imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0