Klar!

Nu har jag packat klart!
Guldpapper och finheter! snyggt snyggt...

Funderar på att kolla på en film nu...
Tips? :)


Här är en ny bild! (ni ville ju ha mera bilder)
Kan ju passa på och slänga in en fråga med!

Hur tycker ni jag ska klippa håret/färga det? 
Tror ni att jag skulle passa med kort hår? ;)

Känns som att jag alltid frågar det, men
ni får ju gärna svara också :D

Såmedan jag kollar på film och ni surfar av och an
på vågorna och in till mitt krypin
kan ni slänga en kommentar och svara på frågorna!
Tack på förhand ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nej, du får int klippa ditt långa vackra hår ! ;)

2009-12-22 @ 21:46:19
Postat av: Anonym

japp, du skulle nog passa tycker jag :)

2009-12-22 @ 21:57:35
Postat av: Anonym

du ska int ändra på de ! å ja tror int att du sku passa i kort ;)

2009-12-22 @ 22:10:52
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart du ska pröva, annars vet du ju inte:)

2009-12-23 @ 09:31:12
Postat av: Anonym

visst sku du passa, varför inte ? :) tufft klippt skulle du laga det ;) jag tror du skulle passa riktigt bra i kort hår.. :)



http://meem.se/wp-content/gallery/vardag/jag-003-copy.jpg



typ som det där :) fast lite längre än där på sidan ;p att det skulle bli riktigt tufft :) va har du själv tänkt dej då du säger kort ?

2009-12-23 @ 11:06:52
Postat av: anonym

kanske du skulle passa! men gör inte det mistaget, du kommer att ångra! jag har klippt mitt långa hår till kort för några år sedan, och jag väntar såå att det skall växa ut!

ville bara säga det, och jag tycker du har väldigt vackert hår, skulle vilja ha det!

2009-12-23 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0