Längesen

Shit vad det var längesen jag skrev här!
Men vad gör man inte för sina kompisar? ;) ↓

«ωιмι» || Fejo här ;D <3 säger:
å int ha du skrivi blogg heller.. :D

Wilma, NU skriver jag! (:


Sitter just nu på andra sidan potten ( i Sverige alltså) hos min syster! Åkte hit på fredagmorgon och var framme hos min syster och hennes familj igår kväll. Lillkillen blev döpt idag. Söt som han var så gick ju hela dopet galant och sötisen satt i famnen och stirrade på ljus och allt som fanns i den fina kyrkan. Efter det var det kaffe och sedan hem hit. Har just ätit och så har jag läst en hel skvallertidning. Man kan ju inte annat säga än att Tom Cruise är riktigt underlig (läs: idiot!) !! Han har mutat Kate med 502 miljoner kronor för att hon ska ge honom ett barn till! Allt detta för att han på senaste tiden har fått så dålig publicitet och dåliga rykten om sig själv. My gosh säger jag...

Imorgon blir det lite shopping och start tillbaka till Suomi på kvällen!



Sitter här och pumpar Lady Gaga musik en massa så jag blev lite inspirerad och skall göra ett Lady Gaga inlägg! See ya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0