Music

Jepp, time for music again!
Känner att jag måste leva upp till alla komplimanger jag får för min musiksmak så jag ska väl göra det då. :)

Tycker ni att jag har bra musiksmak, och att musiken jag tipsar om här på bloggen är bra? Berätta gärna! :)


Dehär låtarna är måsten!


Ke$ha - Blah blah blah


Ke$ha - backstabber


Omarion ft. Talent Couture - Last night


Owl City - fireflies

Rihanna ft. Young Jeezy - hard

Lady gaga ft. Beyonce - Telephone


Varsågod! Bara att njuta och knarka på full volym!
Nu ska jag fortsätta sjunga mig till stjärna! ;)

Later!








Kommentarer
Postat av: Misan

jå de tycker jag :)

2009-12-25 @ 19:27:05
URL: http://mmisaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0