Oh no

Har inte riktigt bloggat idag.
Kom hem från fejos för en stund sen.
Vi var ovanligt slöa där! :D
Sjöng lite, låg på sängen o slappa,
gjorde globen (hahha) och snackade skit om allt!
En nice kväll med andra ord, ofc?
Vi har alltid skoj, och snart blir det Hesa också ;)



Kan väl berätta vad jag sysslar med just nu!

  • Chattar med Fejo♥!
    • Chattar med en finsk killkompis!
      • Surfar omkring på olika sidor.
      • Skriver blogg
      • Tipsar er om : Aamupojat! (ni som har spotify har det enkelt;) )
        Dom är ju bara för coola :D

        Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på.
        men på måndagen ska jag till stan.

        Det är ju snart nyår ju! ;)


        Nu ska jag snart kolla på film. Min favoritskådis spelar. Katherine Heigl. (googla själv ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0