Oh no!

Min blogg har blivit tråkig.
Usch och blä!

Jag kan väl göra ett Hissar/dissar inlägg nu då! :)

                                     
#1
JULETID!
God stämning och mysigt! Bättre skulle det dock vara om vi hade snö ;)

#2
REDRAMA - DU
Redramas svenska låt "du" är skitbra!
Jag gillar den massvis!
ALLA måste höra!
 
Här:


HÖR!!

#3

Jag och jenifered.blogg.se
är ju en av de tre finalisterna i
X3M's Gör det själv tävling!

Håll ögonen öppna efter affischer om vad som komma skall ;)
+ öronen öppna också för vi kommer att vara i radion också!
Var bl.a. idag i radion :)

#4
JEANSLEGGINGS

Förra veckan då jag och T var till stan
köpte jag mina första leggingsjeans.
Jag kan säga att jag har varit jättenöjd!
Jag älskar mina jeansleggings! :)









DISSAR

#1
DATORBEROENDE!

Jag hatar att jag är såhär mycket på datorn.
Borde skärpa mig...
måste skärpa mig...
ska skärpa mig.
JA! NU har jag kommit på ett nyårslöfte!
och jag SKA hålla det!





#2
ÄGG!
Jag måste dissa ägg.
Fråga inte varför, men jag kan bara inte få bort
tanker ur huvudet att
gg är en påbörjad kyckling."
Patetiskt, jag vet...



#3
LÄNGTAN OCH SAKNAD!
Det finns ingen värre känsla än längtan och saknad!
Jag tycker att längtan är jättejobbigt.
Man går och väntar och väntar på något
och när det man väntat på så länge kommer
går tiden sjukligt snabbt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0