Roligt

Alltså jag är så sjukt glad nu!
Allting går bra just nu!
Shit alltså.

Jag och favoritfejo var med i X3M's Gör det själv-tävling
och skickade in ett bidrag, men inte trodde vi att det skulle vinna.
Men där hade vi fel!
Nu är vi en av de tre finalisterna och skall
ordna ett stort evemang på ön!
Radio X3M kommer att vara på plats och sända live.
Snart ska jag och fejo också resa iväg till huvudstaden och
träffa X3M och bo i Helsingfors i 2 dagar!
FATTA HUR GLAD JAG ÄR!!

:D


En annan rolig sak är ju också att julen är här
och om 13 dagar är det redan julafton!
Nice!


Idag kommer också bli en nice fredagkväll för AnQ<3 kommer till byn (igen;) )
och jag ska träffa alla kompisar.
Wilma o fejo o alla :D

(Om någon som läser detta blir nyfiken om vårt projekt, fråga fast på msn,
dvs ni som har min msnadress;))



Kompis det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0