- Provläsning -

Hej.
Skolan idag var faktiskt riktigt okej. :) På gymppan så fick vi vara ut & gå. Det var jätteskönt, för det har varit sol här hela dagen idag :) Eftersom vi var så snabba att gå, så när vi kom tillbaka till skolan, efter att ha duschat och allt, så hade vi ännu 1h och 5 min ledigt, tills nästa timme börja :D det var skönt ! :)

Efter skolan gick jag hem. Gjorde inte så mycket. Nu ska jag börja läsa på samppaprovet (samhällslära). Klockan 20.00 kommer det Ugly Betty och efter det, kl.21.00, kommer det Täydelliset naiset. :D Det är en orsak till att måndag är den bästa dagen, för då kommer alla bästa program. Fast nu på torsdag börjar Beverly Hills här (: De nya delarna. Det ska jag börja följa med tror jag.

Nu > Provläsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0