Förlåt

Förlåt att jag inte har skrivit på länge ! alltför länge, men jag har verkligen inte hunnit !

På lördagen så började jag kvällen med att fara med min kompis T till Portside och äta. Vi åt varsin pizza, eller som en lite äldre man kom fram till oss och frågade av mig (efter att ha frågat om vi inte kan laga pizza hemma, och om vi skulle till "Pange" efter Portside ) om vi har ätit " Pitscha" :) efter Portside for vi hem till T och fixade oss lite. När vi var klara förde mamma oss till B på fest. Det var helt roligt sen lite senare åt kvällen. Men när vi kom dit så var det nästan kaos ;) händelsefull var den kvällen i alla fall ! Mycket händelsefull.

På söndagen hade vi kalas för syster J,  men samtidigt lite för M ! :) kul var det !

Igår var jag till Åbo med mamma :) först shoppade vi lite och sen var vi till optiker & ögonläkare ! Det var skönt att få min syn kollad av en ögonläkare. Jag provade också några glasögon där ! Till näst skulle jag vilja ha ett par Lacoste eller PUMA glasögon. Jag gillade dem verkligen mycket ! :) Jag hittade också ett par andra glasögon, men jag kommer inte ihåg vilket märke det var... Men de var lite större glasögon, inte riktigt så stora som det "nya modet" är med nästan flugglasögon, men nästan. Dom hade guldbågar och var ganska neutrala vid glasen. Gillade dom också :)

Idag händer det inte så mycket. Kanske träffa någon kompis? men nu tror jag att jag ska gå och se på film !:) jag ska se What Happens in Vegas... tror jag :)



Den här shoppade jag bl.a. igår :) jag köpte också en matchande blå topp och t-skjorta.
Jag hittade också nya skor igår ! :)

Nu far jag ! hejdå, ha en bra fortsatt dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs!

Vi hade helt kul i Åbo, snabbt shoppade vi me..!!Vi borde bara ha en kista med guldpengar till att handla allt vi ser. eller hur??krammamma

2009-02-18 @ 22:17:40
Postat av: sonja

jo händelserik fest va de ju nog :D:D men de ble ju helt kiva ti slut. (: å viken snygg tröja du hitta ;) ja så åckså på what happens in vegas igår, den va jätte humår jU :D:D

2009-02-19 @ 10:26:20
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0