Igår -Idag :)

Hejsan !
Igår var jag och träffade mina sillögon :D A,L & M :D senare kom också V dit :) Vi hade jätteroligt :D i alla fall när vi spelade "Familje Geni" :D ojojj :D kul ! :D jag fick också ett jättefint armband av A. Tack<33 :D Det var ganska roligt när A och jag var ute och åka deras "sparkkälksbana" :DD hahaa... hoppas att det inte tar lika sjukt ännu A ! ;D hah :D

Igår senare på kvällen kom T,J & J hit :D först såg vi på 90210 lite, sen prata vi lite ;) och efter det spelade vi "Helt Hysteriskt " :D det var jättekul & hysteriskt !! :D När de for hem satt jag en stund framför datan och chattade lite... eller ganska mycket egentligen ;D

Idag. Jag vaknade halv 11. Jag satte sedan på en film " there's something about Mary "



Den var riktigt bra faktiskt :)



Snart kommer min kompis J hit :) efter det ska vi gå ner till slaggis. :D så ser min kväll ut :)
Imorgon ska jag också ut tror jag. Antagligen träffa M :)

Jag ska sätta in en bild jag tog när jag var hos A igår!
Först sätter jag in den bilden oredigerad



Här kommer den redigerade. Men jag har bara satt skugga till !




Vad tycker ni är snyggare ? :)
Redigerat eller Oredigerat ?


Nu ska jag fara ! :)
Shudeluu !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs!

Jo, det oredigerade är snyggare, verkligare förstäss, va roligt med släkt som man har kul med!!

2009-02-20 @ 19:51:33
Postat av: Nathalie

M : joo, det var roligt ! jahaa, du tycker så? jag tycker att den redigerade är finare ;)

2009-02-21 @ 10:45:57
Postat av: sonja

ja håller me din mamma, den oredigerade e snyggare ;D;D

2009-02-21 @ 11:19:33
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: sonja

haha , ja e nog dukti ja när de kommer ti städning :F :P

2009-02-21 @ 17:42:44
URL: http://soonjah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gjorde min bild ljusare istället ;P

Och foten är sjuk fortfarande.. Jag är klantig haha xD Jag gjorde illa den på samma ställe förra året också och det hade inte läkt helt ännu ;P Klantmaja.se eller vad säger du? ;) Snyggt fall var det i alla fall :P

<33

2009-02-24 @ 20:43:39
Postat av: Nathalie

Astrid : vet du va? jag kommer inte ihågvad din blogg heter ! skicka länk ! :P<33

2009-02-24 @ 21:05:37
Postat av: Alexandra

Den oredigerade. Redigera bara så att det inte syns att den e redigread, typ gör bilden skarp, förbättra färgerna osv.

2009-02-25 @ 19:15:15
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Astrid

haha :P

2009-03-01 @ 15:14:21
URL: http://palglow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0