Skola imorgon

Alltså usch! vilket väder ! nu regnar all snö bort här, och det är bara slask. Vi som skulle skida imorgon på gymppan. Men det är nog lika bra då (; Idag har jag inte gjort något. Men igår var jag i Åbo med Alexandra och Josefin. Vi gick omkring på stan några timmar, och åt på Arnold´s :) gott var det. De har nog de godaste munkarna där alltså ! namm :Ddet ska vara kinuskimunk med vaniljssås i :) på kvällen när vi hade kommit hem for jag ut på byn med T. Där var typ ingen, så vi for hem till T. :D det var skitkul :D vi satt framför datan och hörde på musik och skrattade helt fullt :D for hem därifrån typ halv 12:P sen kom jag hem, och fortsatt framför datan  ;) efter det såg jag lite på tv, och for väl och sova typ halv 2. :P vet inte hur jag ska orka med skola imorgon ? usch...  + att vi har prov på onsdag :( men efter den här veckan är det ledigt igen en vecka ! sportlov ! :D skönt :DD


Jag hittade ett par ganska snygga skor igår i stan. Men jag köpte inte dem. Nu har jag suttit och tittat på några skor jag skulle vilja ha :






Jag tycker att dom här skorna är jättesnygga !
ouh, I like.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh dom va faktiskt snygga :D

2009-02-10 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0