Aerobic :)

Go kväll !
Nu har jag nyss kommit hem efter en timmes aerobicträning i motionshallen :) efter det gick jag hem. Det snöar helt fullt här. Vi har kanske 10cm snö? i alla fall. När jag gick på lansvägen hem, så mötte jag såklart en snöplog, och den kom emot mig. Den hade en bil efter sig. Sen kom det tillika en bil bakom mig också, så snöplogen och den bilen som var bakom mig, var tvugna att stanna, så att jag kuna gå över vägen till andra sidan, så att allt snö inte skulle stritta på mig, från snöplogen. Förstår ni ? :D Idag har jag inte gjort något extra. Bara varit :P syster J kom hem idag också :)
Nu ska jag snart gå och sova, måste stiga lite tidigare upp imorgon, eftersom jag ska gå imorgon till skolan när det är så mycket snö :) Det kommer säkert vara världens snökrig ute på byn ikväll. :P och säkert i skolan på rasten också ( före lärarna har kommit ut. Vi får inte kasta snöbollar alls ! fast det är ett HÖGSTADIE )

Nu.> godnatt !

Kommentarer
Postat av: e

jo men det är itne kul när lärarna blir stämda..:)

2009-01-22 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0