Kakor.... :))

Hejsan,
nu ska jag äntligen stoppa in lite bilder :)

Jag & doggen Alma på isen :)


En bild från när jag var hos J & V. Den här bilden är från deras treenikämppä / studio ;)






I skolan på vår " huslig ekonomi" timme, så hade vi bakat jättemånga olika kakor som vi  ( hela klass 9 ) sedan bjöd lärarna på. Här är några bilder av dem :) eftersom jag var den enda med kameran med, fick jag ta bilder. :)









Sådär :) här är dagens bilder :)

Nu ska jag gå och se på en Robert Gustafsson film. Antingen Jag ä´ inte bitter, eller Fullpackat. Tack vare en kompis som sitter och ser på en film, och sa att jag skulle också se, så måste jag nu också se på en film av Robert Gustafsson. :) Han sa att jag skulle se Fullpackat, så det får bli den ;)

Imorgon ska jag till Motionshallen här i Dalsbruk, med mina kompisar. Där är sählymatcher på gång ;)

Nu far jag !
Hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: e

1. vArfr bjöd ni lärarna på alla kakor?

2. jag vill också ha drömtårta....

2009-01-18 @ 12:19:57
Postat av: Nathalie

Emilia : 1. Niorna brukar göra så :P det är något nytt,fast det nog har varit så några gånger redan :)

2. Hah :D okej, baka då ! ;) jag vet inte om den där var god, för jag smakade inte ;)

2009-01-18 @ 15:46:55
Postat av: Josefin

Int e de alls nytt! Vi hamna o ti göra de, o de e helt sjukt! Varför ska dom få äta allt de goda man lagar!? Töntigt tycker jag...Ps. fin bild på trumman:)

2009-01-18 @ 16:10:11
Postat av: Anonym

jag fattar inget de e ju sjukt?Herregud bjud nu köket istället då..eller varandra? Eller jag vet int d e ju inget vettigt alls? Hör d ihop med någo middag eller nån tidpunkt?

så d e e int ens eleevrnas initiativ..ja här sku d där aldirg gå hem hahha:)

2009-01-18 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0