En tid sen !

Hejsan
Nu har jag inte skrivit på en tid igen, men jag har inte hunnit :P har hänt ganska mycket de två senaste dagarna. Torsdagen kan man säga att vara otursfylld i alla fall ! Håhhå :P Först i skolan så skulle en kompis laga ett armband av en "plastrem" som man spänner fast olika saker med. Och när jag hade det på handen skulle jag lösa upp det lite, men det gick tvärtom. Jag spände det istället, och då blev det alldeles för spänt, så hela handen blev röd, och det sved. Jag måste ta saxen och klippa bort det, och efter det hade jag märke efter det, hela dagen. Har ännu ett litet märke :P Nåväl, hemvägen från skolan gick bra. Ingen otur då. På kvällen gick jag ut och gå med mina kompisar J & T. Jag hade tagit hunden med ( Alma). Vi gick först till butiken och efter det till rinkken, för där var några kompisar :) när jag sedan stod och talade med J där, och hade alma i kopplet i handen, så mittiallt börjar alma springa i full fart, vilket gjorde att jag FLÖG efter, men jag lyckades hålla mig stående. När jag sedan "åkte" bakom Alma, så såg jag var det var som gjorde att alma hade börjar springa. Det var en RÅTTA. ( eller en sork eller mus, vet inte riktigt säkert, men i mina ögon var det en råtta ;) ) Jag släppte taget på kopplet när jag såg det där äckliga djuret, och sedan kom en pojke på klassen dit till det där djuret, och förde bort det, för det hade dött :P Den blev säkert mera rädd för mig, eftersom jag sedan fick veta att jag hade skrikit som i en mikrofon ;D och alla på hela isen blev tysta när jag börja skrika. kul -_- ;) nåväl, sen hade jag inte vattenfast mascara på mig heller, och det snöade, så man blev alldeles våt, vilket resulterade i att jag såg ut som att jag hade drakit med kolbitar under ögonen. Svartsvartsvart som bara rann. :P Sen ville jag fara hem, så jag började gå hem, och såklart kunde det inte sluta sämre än att när jag skulle höra på musik och skulle ta fram hörlurarna till kamera MP3n, så trillade det där mjuka som man brukar ha på, i snön,.Såklart var ju det där "skyddet" vitt, så jag hittade inte det. :P


Gårdagen
Igår hade jag inte otur alls ! :P inte så mycket i alla fall, som dagen före ;P men kanske lite :P I skolan kom alla som var på isen ihåg den lilla incidenten som hände. Så nu kan jag också kallas råttan ;P men i alla fall. :D Efter skolan så for jag och T<3 till planen :P och sku vänta på R & M, men de hade sprungit till Sport & Fritid, så vi for hem ;D sen när jag kom hem fixa jag lite här, och kl.17.30 började jag gå neråt, för att möta upp T :) sedan gick vi ner mot plan, och väntade på M & R som hade varit och spela hockey ;) när dom kom, så ville dom till R´s kämppä och duscha, så vi for dit, och vänta utanför, men sen tog det så länge så vi gick därifrån ;D Jag och T for ner till byn för att möta upp J :) sedan gick vi nog alla bara omkring :) När J for hem, for jag och T med upp med R & M till R´s kämppä :P där såg vi på TV och talade :) Sen var klockan mittiallt 23.15, och de for hem :) jag och T började gå hem, och ungefär 23.40 var jag hemma :)


Idag har jag varit ute och skrinna, och nu sitter jag här :) Ikväll ut igen :) men nu ska jag gå och äta ! ;)

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

värst va du har bråttom nu för tiden:)

2009-01-10 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0