För länge sen


Hejsan

Nu var det alltför längesen jag senast skrev, men det har varit en fullsatt helg, så jag har inte hunnit :) På fredagen var jag ute med kompisar, och som jag hade gissat, så joo. Snökrig var det ;) men jag var inte helt med, för pojkarna var ganska hårdhänta så ;) jag, W & J gömde oss bakom 2 träd istället :D nåjoo, jag orkar inte skriva om vad som hände på fredagen exakt, men det var kul iaf :)

Lördagen var jag först till Åbo med mamma, I ochJ. M & I for på hundutställning så jag och J for in till stan :) jag hitta lite fina kläder. Efter stanrundan for jag hem till J, där åt vi lite mat och så bara var vi :P Efter det kom M o I efter mig så for åkte vi hem :) när jag kom hem fick jag ganska brådis för jag skulle på tjejkväll till W. Men jag hann, fast jag blev lite sen ;) där gjorde vi och åt Tortillas, och så såg vi på film :P sedan kom också 2 pojkar dig, M<3 och A ;D vi såg på filmen, fast sen tyckte vi den var så dåligt så vi böt ;D men vi orkade inte se den heller så vi böt igen, och när den tredje var slut ( den var kanske 15 min ) så for vi ner till "källaren" där vi skulle sova :) vi hörde på musik och talade där :P sen när pojkarna och J hade farit hem, så var det bara jag, J och W kvar. Vi fotade, skrattade och hörde på musik m.m :D det var skitkul ! De andra två somnade typ halv 2-2 tiden, men jag låg vaken till kl.04 !! nåjoo, sen somnade jag nog :)

Söndagen slappade jag bara :)

Idag försov jag mig till skolan ! skolan började 08.30 men jag kom till 09.00 :D läraren sade bara när hon öppnade dörren - "Nu har du också vaknat" :D Haha

Nåjoo, lite otur hade jag idag, men det är bara som vanligt ;)
Nu ska jag fara och se på Ugly Betty ! och efter det kommer det Desperate Housewives ! :DD

Men jag har ingen bild, men imorgon sätter jag nog :)

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs!

Jo, vi försov oss.. kul! Men allt slutade väl!Krammamma

2009-01-27 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0