Goder afton

Nu är det då kväll igen då jag skriver. Skoldagen gick åt till studiebesök med klassen. Vi var först till Axxell, Brusaby. Helt intressant. Efter det for vi till Kimitoöns gymnasium. Också helt intressant. Efter det kom vi hem. Jag var hemma prick halv 3 idag, eftersom jag steg av vid vägen. Idag har jag hunnit öva på moddaprov som vi har i fredag. Det betyder att jag har lite mindre att läsa på imorgon. Annars har jag inte gjort så mycket. Sjungit karaoke. :) Nu ska jag se ett avsnitt av Friends innan jag ska sova.
Godnatt !
Alina, vår whippet (:
Alina, vår whippet (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skeletthunden :D <33 No offfence :P Den är söt! Och bilden är jättefin :D

2009-01-28 @ 21:10:02
Postat av: Josefin

Stackars Alina..:(

2009-01-29 @ 08:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0