Hos syster 3 :)

Hej.
Jag har inte skrivit nu på en liten tid igen, men jag har både glömt och inte orkat. :P men nu skriver jag. På söndagen for jag till syster J Och VP med A och M. Först for vi alla 5 och bowlade, och det var jättekul. A´s M var roligast  för att han blev så otroligt arg/sur för att han inte fick de bästa poängen när han bowlade. Han svor och gick omkring och var sur, och önskade att det skulle gå dåligt för alla andra ! :D fast sen i slutet blev han glad för då började det gå bättre för han. Jag blev näst sist ;)

Efter bowlingen for jag iväg med V och J till deras treenikämppä, eller studio ;) dom visade sin sång och så fick jag vse hur V fixar låtar. :) det var kul. Efter det gfor vi och hyrde film, Get smart, och efter pizza till Kotipizza :) När vi kom hem pt vi och såg på filmen.  Sen såg jag och J på friends och sedan gick vi och sova.

Igår for vi till stan och shoppa. Jag köpte en tröja från Gina Tricot, och en t-skjorta från JC, Crocker. :)  Mamma och Pappa och lillebror I kom sedan in till stan och när vi var kalra där for vi till J och drack kaffe. :) Sedan for vi hem. :)

Nu ska jag snart klä på mig, för jag sitter i pyjamas ännu. :P men vadå ? det är ju sista lediga dagen, för imorgon börjar skolan igen -_- usch ! Nåjoo. Kan väl trösta mig med att det är sista terminen i högge ! :D

Nu -> klä på mig
Sen> Ut o gå !

Hej  !



En bild från hur det gick åt oss alla någongång under bowlingen. Dvs. klotet ( ? ) for direkt på sidan om alla käglor :P


Kommentarer
Postat av: e

haha jo när vi bowkade hade vi såndära "rälsar2 uppe så att dom int kunde åka i rännan..det va bra:)

2009-01-06 @ 18:33:44
Postat av: Nathalie

E : Haha :DD det var kul ;D

2009-01-08 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0