Idag :)

Idag var första dagen på vårterminen och första dagen i vår nyrenoverade skola :) Mediateket och matteklassen är finast ;P tycker jag :D fast nog är hela skolan snygg :) fast nedre våningen är inte helt färdig :P men det är räknat att bli klart till efter sportlovet tror jag :) Men iaf, dagen var riktigt bra :) fast ändå jobbigt att veta att alla prov snart börjar  :S usch, fast vi har mycket extra också vi 9or :) studiebesök, hemliga resan, extra program de två sista veckorna, prao...  Nåjo :)
Ikväll ska jag fara ut med mina kompisar. Antingen ut och gå eller och skrinna på rinken eller på träsket här nedanför mig :) men ut i allafall :D

Oj, nu börjar Päivien... Måste nog se på det. Eller nej, jag går och ser på det kl.16.30 för då har det hunnit hända lite, + att det ändå är en halv timme kvar ! :D smart va ? ;) eftersom jag abra ser på det p.g.a. beroende så kan jag lika gärna skippa första halvtimmen !

Skriver kanske senare :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0