Kvällen :)

Hejsan
Nu har jag för en halvtimme sen kanske, kommit in :) Jag har varit i slaggis, vår ungdomsgård. Där såg jag mest på Tv med M<3 ;) Pratade också med lite kompisar, men jag var så trött, att jag nästan låg och sov på M´s mage ;D klockan 9 ungefär gick jag min kompis T<3 och R hem ;P fast vi for ju alla åt skilda håll förstås ;) riktigt kul :)

Imorgon ska jag till skolan, och sen på kvällen är det föräldramöte i skolan. Några skolor från Åboland kommer och berättar om skolorna till oss, så jag ska dit och lyssna :) Mera vet jag inte.

Nu ska jag printa ut en bild påå tjädern, vi har haft här på vår gård :P efter det och sova ? Var alldeles för trött idag :S

Förlåt att jag inte har stoppat upp några bilder, men jag ska sätta en nu :)











Nu far jag och sova !
Good night !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilket konstigt öga, ser ut som om en massa hår är påväg ut ur det..hih:)

2009-01-14 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0