Städat.

Idag har jag varit väldigt duktig.
Jag har nämligen städat. Alla skrivbordslådor !
De var fyllda med en massa skräp.
Men !
Jag hittade faktiskt gamla klassfoton, och jag satt och
fnissade ( läs:gapskrattade) åt hur man har sett ut :D
det var skitkul ! :D
sen när jag är typ 65 år gammal kan man dra fram dom, och förlänga sitt liv,
för "ett gott skratt förlänger livet" !  heter det ju :D

Jag har inte gjort så mycket idag.
Jag sov faktiskt till 12.40 ! :O
Konstigt... jag sov inte så länge på hela lovet. :P
Efter att jag hade ätit morgonmål och sånt, så gick jag ut och gå :)
Sen kom jag in, och hörde på musik, och sjöng.
Sedan började jag städa.
Jag har faktiskt också spelat Nintendo 64, Diddy Kong Racing !
Och jag spelade också mot syster A !
Kan ju lätt säga, att jag är bättre ;)
Nu ska jag packa skolväskan/gymppakassen. :)
Vi skulle skrinna imorgon på gymnastiken, men jag tror inte det blir till så myckert, eftersom det regnar här nu -_-
Dit for den vintern !
Fram med vårkläderna !
Nu när det en gång har regnat bort, och man blir deprimerad för det,
tycker jag att det lika bra kan vara slut på vintern. :P

Nu slutar jag skriva, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0