Studiebesök

Goddag, eller rättare sagt, God Kväll :D

Idag alla vi 9or varit på studiebesök i Pargas och Åbo :) Orkar inte kommentera skolorna, men helt intressant :) I Åbo hade vi också lite fritid :) då gick jag, T, J & E först på cafe Aschan :D åt lite smått :) efter det gick vi bara omkring i Hansa. Träffade syster J och hennes kompis L. Jag köpte 2 par örhängen :) ett par stora svarta från Only, och ett par vita " pärlor" ( ser ut som godis) från Glitter :)

Imorgon ska jag till frissan, några tips? tänkte kanske klippa upp det ganska mycket där "uppe på huvet" men får se :) kan hända jag bara toppar och fixar panluggen ? jag gillar min längd nu så :) men skicka gärna tips ! :D

Nu .> Ugly Betty ;) efter det Desperate Housewives

Sen -> sova :D

Godnatt !

Ps. Förlåt, ingen bild.

Kommentarer
Postat av: sånja :)

å erik guida runt er i åbo va ? ;D

du ska klippa upp de helt foooollt ! :D

2009-01-19 @ 19:51:40
Postat av: e

nej KLIPP INTE det är dösnyggt nu:)

2009-01-19 @ 19:53:19
Postat av: Alexandra

Klipp inte upp det! Håller med E, och de sa jag ju tidigare då du fråga, de e asasnyggt nu!!

2009-01-19 @ 20:59:11
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: N

Sonja : Nej... i sjöfart så var det en gammal gubbe :P vi var inte alla i åbo på dendär merkonomlinjen, vissa av oss var till sjöfart :P eller alla andra förutom 4 ;)

E & A : heh, :P

2009-01-20 @ 14:57:54
Postat av: Astrid

Jag tycker också det är jättefint nu :) <33 Dessutom har jag en överraskning kind of :P Du får veta på msn :D

2009-01-20 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0