Dagen så gott som slut <>

Hej på er!
Nu är dagen så gott som slut, och jag har haft jättekul idag! Har haft en skön chilldag idag, och nu på kvällen var vårt "sillöga" Elias och hans kompis David här. De har paddlat hit från Stockholm och skall imorgon fortsätta till Helsingfors där deras resa tar slut. Det var riktigt kul att träffa dem!

Imorgon kanske jag åker in till Åbo med J,A & M. Annars blir det väl en chilldag till, eftersom jag inte har några planer. Skulle kanske vara kul att gå och kolla på bio igen. Jag har nämligen varit ledig idag, och är det också imorgon. Sedan jobbar jag i helgen igen :) Det har varit sol här idag, så jag har även hunnit sola lite.





peace <>

//nathalieeW

Kommentarer
Postat av: Janina

svar ; jag tkr att d blev fint xD :D du har fina bilder på dina hundar :)

2009-07-24 @ 09:45:30
Postat av: e

mysigt med fina bilder:)

2009-07-24 @ 13:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0