En aning tråkigt? <>

Ditt namn? Nathalie
Födelseår? 1993
Ditt födelseställe? Sjukhuset ;D
Spelar du något instrument? noup
Dina första tankar när du vaknar? Vill sova längre
Är du hungrig? Nej
Vart befinner du dig just nu?Gästrummet
Vart bor du? Hemma i D:bruk
Är du bra på? Skratta?
Vad heter din farfar och farmor? Dom finns inte mer.
Vilket land kommer du ifrån? Finland
Din mobiltelefon? Nokia N95<3
Antal timmar sömn inatt? 9
Vad vill du ha just nu? Jaa-a... Finns väl inget spec.
Höger eller Vänsterhänt? Höger
Sängdags? Inte ännu för jag är ledig imorgon:D
Rädd för? Mörker och äckliga bilar som saktar in bredvid en
Har du körkort? Moppekort
Vilka cigg gillar du mest? Röker inte!
Äger du några vapen? Nånej!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Antonia tror jag?
Pepsi eller Coca cola? Ingendera! Får huvudvärk av båda;)
McDonalds el. Burger King? McDonalds men annars Hesburger.
Mjölk i kaffet? No coffee for me!
Duschar du dagligen? Jepp
Den starkaste du vet? Pedro?! :D hah nånej, jag vet inte ;)
Vill du gifta dig? Jo
Är du en hälsogeek? Nog är jag väl tillräckligt iallfall ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? För det mesta jaa:)
Din hårfärg och frisyr? Långt mörkblont hår, uppklippt och sned panlugg.
Skorna du hade på dig idag?Fake-crocs
Favoritfärg på kläder? Ala färger är nog riktigt kiva, men inte rosa ;)
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 30/40 €?
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej!
Tatueringar du har? Har inga, men skulle vilja ha:)
Piercingar du har? 3. 2 hål i högra örat och ett i det andra.
Har du glasögon? Jo, men bär dom bara biland ;) borde ha dom hela tiden :p
Hur ser din plånbok ut? Svart
Din perfekta Pizza? Porttis Ala Casa
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt
Favoritårstid? Sommar, Vår och Höst
Favoritdjur? Hund
Gillar du när det åskar? Jo faktiskt.
Vad är syftet för "nej"? Att man nekar?
Vad köpte du senast? En Puma huppari ;)
Hur mycket pengar har du? 1 000 000
Hur svarar du i telefonen hemma? Har ingen hemtelefon, men jag svarar nog likadant i min mobil var jag än är ;D
Hur svarar du i mobilen ? Nathalie, Hej.
Vem ringde du senast? Feyo
Senast kramat?Lillebror
Sov du ensam inatt? Jepp
Vem sov du hos senast? Ankku
Vad sa du senast högt? Det gick nog bra!
Vad gjorde du kl 08 imorse?sov
Vad gjorde du för 15 min sen? Chatta för fulla muggar ;)
Det senaste någon sa till dig? Mycker båtar idag? Gick det bra?
Vad ha du druckit idag? Juice, mjölk och vatten!
Vad var det senaste du åt? Smörgås?
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt
Godaste glassen? Stracciatella,Vitchoklad, Choklad och gammaldagsjordgubb
Drömmer du mardrömmar? Händer väl, men väldigt sällan!
Trivs du med ditt jobb?JO <3 ÄLSKAR DET!
Vad ser du om du tittar till höger?Soffan
Vad gör dig glad just nu? Musik?
Vad ska du göra härnäst? Se på O.C
Humör just nu? Trött men glad.
Sommarplaner? Blir kanske Borgbacken ännu, annars bara ta det lugnt och njuta.
Hur många kuddar sover du med? 2
Är du kittlig? Jo, tyvärr ganska mycket!
Snarkar du? Nej. Men pratar OCH går i sömnen helt massor.
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Ingen aning. Brukar inte fundera på det ;p
Längtar du mest efter just nu? Att krypa ner under mitt duntäcke.
Vad hatar du mest just nu?HATAR gör jag väl inte just nu.
Vad väntar dig om 10 år? Ingen aning
Saknar du någon nu? Jepp. Varje dag.
Använder du icq eller msn? Msn
Har du blivit hotad via telefon? Nej
Vill du ha barn? Säkert någongång jo.
Längtar du till din nästa födelsedag? Jepp
Är du snäll? Jo.
Är du blyg? Beror lite på.
Tycker du att du har fin dialekt? Jo :D
Ögonfärg? blå
Syskon och deras ålder? jag har 4 syskon. Orkar inte skriva mera.
Favoritdag i veckan?Fredag & Lördag
Klass? 1an i gymnasiet.
Trivs du i din klass och skola? Vet inte ännu, börjar i år :p
Värsta ämne? Matte & Fysik!
Är du en gottegris? jNäe
Är du modig? Jo, beror lite på hur nerverna är med den gällande saken ;)
Har du bråkat med någon idag? Nej
Tar du droger? nej
Har du åkt fast för snatteri någon gång? Nej
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? Jo
Vad har du för planer till helgen? Jobb
Bläck eller blyerts? Blyerts
Vad åt du till frukost? Gröt
Nästa mål i ditt liv? Att det ska gå bra i gymnasiet.
Vad innehåller din favoritnattmacka? sallad,ost och tomat
Ger du pengar till lodisar? Nej

Usch vad tråkiga frågor men tiden gick ju iallafall.Nu sitter jag bara här och lyssnar på någon dålig låt som råkar komma. Ska byta nu. Det blev Lorentz & M.Sakarias - Baby. Har på shuffle. Imorgon är jag ledig, och då ska jag göra någonting kul! Det har jag bestämt!

usch! jag såg just något stort svart flyga här utanför fönstret! Månne det var en fladdermus? haha, börjar bli lite för trött nu? ;)

Vad ska ni göra imorgon?



Det regnade, därför är den såhär fläckig.


Nu sticker jag!

peace <>

//nathalieeW





Kommentarer
Postat av: e

mycket cool bild...akta att itn någon snor den av dej till nånr eklam....:)

2009-07-28 @ 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0