Frågor <>

Stal från Angelica!

1. Hur gammal är du om fem år? 20½ 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Jobbkollegor
3. Hur lång är du? 175/176?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Sex drive
5. Vem ringde du senast? A
6. Vem ringde dig senast? A
7. Hur löd ditt senaste sms ? " okej;) , jag slutar kl.6;)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married
10. När såg du senast din mamma? 3 dagar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 08:30
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här, Rudolf med röda mulen ;)
14. Vilken är din favoritplats? I något varmt land
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka källare
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Grekland eller USA
17. Vad skrämde dig om natten som barn ? Mörkret
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? hmm... Alexandra G :)
19. Hur stor är din säng? 90 cm? ingen aning!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, snart bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder. Mer exakt någon stor T-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4. 2 av dem sover jag med.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Ingen stad. By ;)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?Sockor
26. Är du social? Är jag väl.
27. Vilken är din favoritglass sort? Vitchoklad,Stracciatella,Choklad och gammaldags jordgubb.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning!
29. Tycker du om kinamat? Helt okej.
30. Tycker du om kaffe? NEJ!
31. Vad dricker du till frukost? Juice. Marli's päron- eller jordgubbsjuice! :)
32. sover du på någon särskild sida? Rak som en stock eller på högra sidan.
33. Kan du spela poker? Jo.
34. Tycker du om att Mysa/Kela? Jepp.
35. Är du beroende människa? Beror på vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Jo, kanske någongång i framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Finska (Det man lärt sig i skolan) + lite Tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda är bra men havet är större och "friare"
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och elektroniska saker
42. Äger du dyrbara smycken? Ja
43.Vilket är ditt favorit program på tv? Många. Gossip Girl, Ugly Betty, Friends, Greys Anatomy ....
45. Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste ? Mina systrar är roliga, men i kändisvärlden är det nog Robert Gustafsson ;)
46. sover du med gosedjur? Nej. Eller jo!
47. Vad har du för ringsignal? LMFAO - I'm in Miami
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Jepp
49. Flirtar du mycket? Beror på hur folk tar det ;p
50. Kan du byta olja på bilen? Nej, inte nu.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? Harry Potter och Halvblodsprinsen
53. Läser du dagstidningen? Jo
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, det gör jag inte.
55. Dansar du i bilen? Javisst! :D
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? X3M (på jobb)
57. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? En kod (på jobbet)
58. När var du i kyrkan senast? ojj... På skolavslutningen!
60. Vem var/är din favoritlärare på din skola? Hmm... Hade nog ingen favorit.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några dagar
62. När var det som någon senast sa något extra speciellt för dig? Idag♥


------------------------------------------------------------

Det är jag:
[x] Har ett smeknamn
[  ] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[x] Har bra ordning på mina grejjer .
[  ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har dissat någon
[  ] Gillar att sporta

Totalt: 9

Utseende:
[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[  ] Har färgat håret fler än 2 gånger
[/] tycker att jag är ful
[x] Är lång
[/ ] Jag bär alltid mode
[  ] Har bland färg på ögonen
[  ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[  ] Jag har färgat hår just nu
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu.

Totalt: 5

Förhållanden:
[x] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[x] pussat någon av samma kön
[  ] hånglat med en främling.
[  ] haft sex med en främling
[  ] älskar eller saknar någon just nu
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[  ] hånglat med minst 5 pers på en kväll
[  ] varit otrogen

Totalt: 5

Övrigt:
[x] Jag har mobil
[  ] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Gillar att kolla på TV
[  ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

Totalt: 8

Dina poäng:

0 - 16 - du är tönt !
16 - 22 - du är normal !
22 - 34 - du är cool !
35 - 38 - du är en idol för många !

------------------------------------------

Senaste

1. Kompis du träffade: Alexandra
2. Personen du pratade i telefon med: Alexandra
3. Du fick SMS av: * hemligt*
4. Du kramade: Feyo♥

Idag

5. Kläder: Jobbkläder. Shorts, topp & T-skjorta. Just nu oversize T-shirt
6. Bättre än igår: Hade typ samma.

Imorgon

7. Är det: 27.7
8. Planer: Jobb.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Händer inget tråkigt!

Favorit

10. Nummer: 13
11. Färg: Blått! <33 + grönt
12. Årstid: Sommar, Vår, Höst
13. Saknar du någon? Jo
14. Humör för tillfället? Jodå, bra.

Frågor och svar

15. Det första du gjorde I morse? Vaknade
16. Vad åt du sist? Croissant
17. Vad irreterar du dig på? Folk som är falska!!
18. Tror du på distansförållanden? Jo, men i längden kanske inte. Beror på hur seriöst det är.
19. Vem tänker du på just nu? * Hemlig*
20. Vart reste du sist? Mallorca
21. Vad gjorde du igår kväll? Satt framför datan och så hade min syster och hennes M lite kompisar här.
22. Liknar du din mamma eller pappa? Vet ej?
23. Ler du ofta? Jepp.
24. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kreativitet kanske?
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jo
26. I vems säng sov du i igår natt? Min ♥
27. Vilken färg har din tröja? Gul

Sorg

28. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
29. Har du någonsin gråtit dig till sömns? nej
30. Gråter du när du skadar dig? Beror på hur sjukt det tar förstås

Lycka

31. Är du en glad person? Japp! :)
32. Vad gör dig glad? Planer, kompisar, familjen.
33. Önskar du att du var lyckligare? Nånej
34. Kan musik göra dig glad? Alltid. Music is my life.

-------------------------------------------------


Sådär! Nu fick ni veta lite mer om mig. Nu ska jag kolla på TV.

peace <>

// nathalieeW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0