Igelkott! <>

JAG HAR SETT EN IGELKOTT FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG! :D

Är så glad över det att jag glömde skriva hej!

Anyway, det var påväg till Felix och Andre's hus som Felix stannade på vägen för att han hade sett en igelkott! Jag blev överlycklig och sprang efter kameran och tog några bilder.


Efter att vi åkt från jennifer for vi till Ankku. Där fixade hon mat åt sig och vi andra dansade. Efter det ringde F "BG" och sa att vi sku komma till A. Vi var sedan ute hela kvällen med dom 2 och kul var det! :) Jag har inga planer ännu för morgondagen annat än att jag ska på jobb kl.10-18.00 men man har ju hela kvällen fri då ;)

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova, men först läsa lite Twilight ;)

Jag när vi var och simmade.

godnatt!

peace <>

//nathalieeW

Kommentarer
Postat av: fanny

kul! :)

2009-07-29 @ 08:17:57
URL: http://fannyfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0