Kvällen <>

Jag for ut med Theres istället :) har inte träffat henne på länge, och vi hade jättekul ! som alltid ! :) Vi var ute och cyklade, och träffade lite kompisar också. Var ner till hamnen och talade och sånt :) kul !

Imorgon blir det jobb igen :) Och på söndag in till stan till tvillingsyster J ! :) och shoppa.

Nu ska jag sova, så jag orkar opp imorgon. Ska som tur ändå först kl.10 på jobb :) undrar vad för spännande det kommer att hända på jobbet imorgon. Jag har glömt att berätta att i förrgår på jobbet så var vi tvugna att försöka "fiska" upp en kanin/hare som hade trillat ner i vattnet och dött :/ usch ! men jo ! allting händer at the harbour ! ;)

 

Nu-> godnatt !

peace <>

//nathalieeW

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nice H&M topp!

2009-07-19 @ 01:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0