MJ <<

Just nu tittar jag på Michael Jacksons minnesstund. Den är faktiskt jättefin gjord, och det är fullsatt av folk som vill delta. Jag måste säga att han var nog en jättebra artist och dansare. King of Pop ! men, i alla tal som har hållits hittills så har alla sagt hur han var en snäll person och så öppen för alla olika människor och raser. Oberoende om den var vit eller svart. MEN, jag undrar varför han då ändrade sin hudfärg? om han är så stolt över att vara svart. Om man är så stolt över sin bakgrund, varför då ändra sig så massor ? operera om sig helt i ansiktet, ändra hudfärg och jaa, ni vet ju.

okej, men han är faktiskt en av de bästa artisterna !

Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar bara en låt :F

2009-07-07 @ 21:03:29
URL: http://jenifered.blogg.se/
Postat av: Anonym

o att han kan dansa :D

2009-07-07 @ 21:03:45
Postat av: Astrid

Han är/var verkligen en jättebra artist! Synd bara att det krävdes att han skulle dö innan man verkligen fattade det :/

2009-07-08 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0