nice day !i <>

Idag har det varit jättekul ! Har varit i Åbo med syster J & mam :) har shoppat:

- 1 par jeans
- 2 toppar
- 1 kjol
- Puma hoodie
- Puma mjukisbyxor
- smink
- en film
- lite sockor o andra underkläder ;)


+ en biobiljett !

Efter att ha shoppat en hel del, och efter att vi ätit god mat på Panini, så bestämde vi oss för att gå och kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen! Skitbra film ! men som syster J skrev, efter att ha suttit på fjärde raden i två och en halvtimme så är nu dataskärmen rätt så liten mot det man såg på då ! ;) Men tack för dagen ! jättekul ! :D



Förresten ! Ron i Harry Potter filme(erna)n är jätterolig! ;) bra skådespelare och söt är han med ;D




ALLA som gillar Harry Potterfilmerna och som inte ännu sett denna, ska nog gå och se den ! Fast för de som har läst boken, som jag, märker att det är väldigt mycket som inte har tagits med i filmen. Lite synd, men om man skulle ta med allting, skulle filmen nog räcka mera än 2½ timme.




Imorgon jobb igen ! skulle egentligen ha börjat 07.00 men bytte med en kollega, så nu börjar jag 13 och slutar 21.00. Skönt faktiskt ! :) Kom gärna och hälsa på ! ;)

Här kommer två bilder så ni ser lite av vad jag köpte idag ;)



Nu blir det säkert film för mig ;) min nya film !:D

peace <>

//nathalieeW


Kommentarer
Postat av: e

fint..Men vilka miner:)

2009-07-20 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0