ORM <<

Jag fotade just en orm !

Jag och lillebror I gick ner till stranden, och jag fotade lite och I satt och kände på vattnet. Lillebror sa " jag tror jag såg någonting i vattnet, ett litet huvud" som jag valde att inte tro på, eftersom att lillebror skojjar ganska ofta. Vi stod sedan där en stund och tittade på vattnet när I sedan ropar " EN ORM! "  Sant var det, för där riktigt vid strandkanten var det en orm, som " stod " i vattnet och stirrade på oss. Den dök sedan ner och simmade neråt mot bottnet. Vi stod där helt förvånade och talade om det som just hade hänt, när den sedan efter ungefär 3 minuter kom upp ur vattnet igen ! Då var jag snabb med kameran, så jag lyckades få en ganska bra bild.



Den är stor! visst ?
Det blev ändå en liten bit för långt borta, men jag vågade inte gå närmare :)

Nu ska jag ut igen !

Peace <<

//nathalieew


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det ser ut som en huggare!usch

2009-07-10 @ 19:09:31
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0