Rosala Vikingacenter <>

Hejsan !

Idag har jag varit dålig på att blogga, jag vet, men jag har inte varit hemma på hela dagen.

På morgonen startade vi till Rosala, för där var någon "tillställning" i Vikingabyn. Vi fick gå omkring i Vikingacentret och så fanns där "vikingar" som hade stridsuppvisningar, och så fick man se hur det var förr på vikingatiden. Vi var också och rodde med vikingaskeppet ( som vägde 17 ton). Vi rodde nästan 4 knop, men vi var ju inte bara typ 4 pers. utan det var ca.14 personer som rodde. Det gick ganska fort egentligen.

Efter att vi kommit tillbaka till Kasnäs med Aura så stannade vi i Kasnäs på restaurang och åt. Jag åt en Bolillo med Broilerfilé. Det var jättegott och fräscht ! Jag rekommenderar !

När vi kom hem så for jag ut och köra lite med skootern, men jag kom hem ganska snabbt för det var helt dött nere i byn. Jag såg istället på en film som kom på Viasat, P.S I love You. Den var riktigt bra, och jag har hela tiden tänkt se på den filmen men inte gjort det. Efter den filmen så såg jag slutet på Step up 2: The streets.

Dagen har varit jättekul ! Tack ! :)

Här kommer lite bilder från dagen.









Namm !


Den här bilden har jag lite fixat på.
Fanta,Mango ! Hade aldrig smakat på den förut, men den smakar riktigt bra !

Nu ska jag kolla på film!

skriver imorgon !

peace <>

//nathalieew

Kommentarer
Postat av: e

fina bilder från rodden!

2009-07-12 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0