Studsa, studsa, studsa <>

Hej!
Nu har jag kommit hem från Jennifers. Jag,Feyo och Wilma hoppade på deras nya studsmatta typ 1½ timme. Det var jätteroligt. Såklart fotade vi en massa bilder också, så jag ska sätta in ett collage jag gjorde hit till mitt krypin.



Nu ska vi snart äta grillspett och potatissallad som A&M har gjort. Ska bli gott :). Efter maten ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på filmen Sexdrive, som jag fick låna av Feyo.

Förresten! Alla läsare, som läser min blogg, får gärna skriva till mig vem de är, så att jag vet vem som läser. Ni får också jättegärna skriva till mig tips om vad ni vill att jag skriva om, eller vad ni vill att jag skall skriva mera om.

Nu ropade syster A att maten är klar, så nu ska jag gå!

Ha det så bra!

peace<>

//nathalieeW


Kommentarer
Postat av: Anonym

Misan ;P

2009-07-21 @ 19:02:34
Postat av: Anonym

Misan läser din blogg ;D

2009-07-21 @ 19:03:36
Postat av: Anonym

heh, okej, kiva att veta ;) läs på bara ! :D

2009-07-21 @ 19:25:39
Postat av: janina

janina läser din blogg :D

2009-07-21 @ 20:19:29
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0