the day <>

Jobb från 10-18.
Hem, åt mat och sedan for syster E hemåt mot Sverige. Alltid lika ledsamt när hon åker hem, för det tar så länge innan man träffar henne igen. Men nästa gång vi ses, får jag hälsa på M & E's baby ! :) lillebror I åkte med över till dom nu, så nu är han också bortrest...men han kommer snart igen (:

Påkvällen kom Wilma & Jennifer hit :) vi körde ner till butiken och köpte lite godis, och sedan kom vi hem till mig och kollade film, Bröllopsduellen. Den var jättebra ! :) hade inte sett den förut.

imorgon blir det chilldag, eftersom jag är ledig :) hoppas det är sol så att jag kan sola.







nu-> sova !

Får hoppas att jag inte går så mycket i sömnen i natt ! Eller börjar möblera om igen !

peace <<

// nathalieew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0