First day at work §

Morjens.
Idag var det min första dag på sommarjobbet :) Det gick helt bra, och det var inte så många kunder heller eftersom det är juni. Det kommer flera sen i juli. Och under Baltic Jazz- dagarna förstås. Då kommer det att vara rusning !

Jag har ingenting annat att rapportera. Därför har jag kommit på en grej ! hah :p

Jag ska sätta upp 2 bilder. Då jag har 2 helt olika stilar. Er uppgift är att 1. Kommentera vilket ni tycker passar bättre till mej och 2. Säga vad det första ni tänker på är när ni ser en bild på mej eller bara hör mitt namn :)

1.
 

2.


Sådär ! sätt igång att kommentera ! :)

Imorgon blir det jobb igen :) sen behöver jag inte  på jobb förrän först nästa vecka fredag :p ganska skönt ! :)

Nu- > läsa lite Harry Potter tror jag !

hejhej !


Kommentarer
Postat av: e

andra bilden bättre...gilla rint kepsar:)

2009-06-08 @ 22:16:38
Postat av: MJA

Absolut nummer två. :)

2009-06-09 @ 16:38:26
Postat av: nathalie

MJA ? Mamma, josefin, alexandra? haha

2009-06-09 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0