Gårdagen §

Hejsan ! Ännu en varm och solig dag här :) Kom hem för ungefär en timme sedad från Ankkus ;) Jag for dit igår, och sov över där :D Det var riktigt kiva faktiskt ! :) eller jaa :D en grej iallafall ;)

Kl.12.30 ska jag ner till hamnen och städa en segelbåt :) Ska väl inte bli direkt roligt, men ganska skönt, för jag får vara ute på en segelbåt och städa i solen och flyta på vattnet tillika. :D Efter jobb antar jag att jag ska träffa Joanna :)

Just nu sitter jag och hör på han här ->



Lil Eddie :) Helt bra låtar faktiskt :)




Vet ni vad? Det är konstigt hur så mycket kan ändra på så kort tid.Kanske det har att göra med att det är sommar ?

- Det där var iallafall otippat och roligt det! :D blev riktigt lycklig jag. :D


~ gullig du<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt kiva faktiskt ! :) eller jaa :D en grej iallafall ;)



tänker vi månne på sama "grej" ? ;)

2009-06-24 @ 00:43:04
URL: http://ankiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0