Godmorgon §

Hejsan.
Jag har just vaknat, eller jaa... för en stund sedan. Igår kl.21 kom M<3 och sökte mej, så for jag ut med han och Nicke ;) Efteråt kom också F & A och lite mera pojkar. Var ute till halv 1 då M<3 körde hem mej igen. Det var kul att åka Derbi ! :D fast först var jag rädd att jag inte skulle slippa upp på den :D men det var lätt ;)

Nu ska jag snart fara och hälsa på några kompisar från Hesa som är här på "landet" nu :) Efter det blir det väl inte så mycket annat. På dagen ska jag i alla fall ner till hamnkontoret och öva inför jobbet.

Här är några låtar som jag lyssnar mycket på just nu.

Empire Of The Sun - Walking on a dream
Soulja Boy . Turn my swagg on
Pussycat Dolls - Jai Ho  ( You are my destiny)
Promoe - Svennebanan
       < ---- tyvärr lyssnar jag på den med !
James Morrison - Please don't stop the rain


Nu blir det morgonmål !

Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0