Klädhängare §

Gokväll !

Gissa vad jag har gjort idag? ( inte så svårt att gissa med tanke på rubriken :ö ) Jovisst !Klädhängaren ! :) På jobbet har vi fått in nya kläder och vi behövde hängaren att hänga dem på, så vi gjorde 4 stycken idag ! :) Jag har alltså plockat upp och prissatt kläder idag också ! Roligt faktiskt. Jag har också hjälpt 2 tyska turister idag ! Jag tror jag fick dem att förstå!... eller så tackade dom mig snällt bara för att gå någon annanstans och fråga hjälp... nej ! det tror jag nog inte ! :) Nu ska jag inte på jobb förrän nästa fredag, och då är det redan Midsommar ! Hjälp vad tiden går ! snart börjar skolan igen ! nej usch, tänker inte tänka den tanken. Sommarlov<3

Imorgon tänker jag sova länge och läsa Harry Potter som om jag fick betalt för det ! "jännä" bok ! Alla borde läsa den :)

Nu ska jag gå och smörja in mina händer. ( Intresseklubben antecknar)

Fast först ska jag nog nörda mig lite till.

Förresten ! ÄT DEN HÄR GLASSEN !



När du kommer hem Emilia, ska du äta den här ! Jag kan bjuda :)

Nu blir det något annat  !

Peace !

Kommentarer
Postat av: e

ser god ut men jag längtar efter kingis:)

2009-06-09 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0