kört !

Hej :D

Idag har jag inte varit mycket på datan, för jag ha vari o kört mopo hela dagen :D På morgon gick jag till moffa. Han var inte hemma då, så jag gick till kusin vitamin istället :D där spela jag Guitar Hero World Tour 45 min kanske, och satt o tala med kusse ;P efter det for jag ut o köra :D kom hem, åt mat, for och köra med T :D vi va o hälsa på J & J :) Sen kom jag hem, o satt mej här :)

Ska kanske fara ut ikväll med M o hans "gäng" ;) Han kommer efter mej med sin Derbi :P men ska se lite :)


Nu springer jag i duschen... kommer snart !

tillbaka ! :D oj vad skönt, med varm dusch :) var helt kall då jag kört så mycket skooter i regnet :P
 Nu sitter jag och "smörjar" in mej med min Bodylotion jag fick av Jultomten ;)

Nu blir det att söka mojsiga kläder :D

Hejhej gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0