Kväll

Som jag skrev i tidigare inlägget, skulle jag ut och gå. Syster J kom med mej, och vi skulle gå "slätsvägen". När vi kom till "trestolparna" så började hunden att dra neråt mot diket. Först försökte jag dra bort hunden därifrån för att gå vidare, men sedan såg vi att det låg en död hjort i diket. Någon hade antagligen kört på den och bara släpat den ner i diket ! Jag och J stod där i diket och stirrade, så kom det en bil förbi som stannade, och en man kom ut och frågade var det var. Han såg att hjorten hade brutit bakbenet, och så sa han att han skulle ringa åt någon som skulle ta bort den därifrån.

Stackars hjort, säger jag !

Nu ska jag sova, ville bara skriva dethär hit innan jag far och sova.

Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen hyyi ! :(

2009-06-03 @ 08:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0