Kvarg §

Nu har jag just rört ihop blåbärskvarg  (: + att jag torkade damm i hela rummet idag ! och jag har rätt så många hyllor, så det tog ungefär en timme :P fast jag hörde på musik och sjöng och dansade lite tillika :D

Nu håller jag på att sätta kläder,som bara har blivit liggande på stolen i mitt rum, in i klädskåpet. Efter det ska jag nog läsa lite Harry Potter ! :) Tyvärr orkar jag inte fota skjortorna som jag fotade :ö så ni får nöja er med bilderna jag fotade tidigare idag när jag var ut  ! :) de sätter jag in sen, för jag orkar inte ladda upp dem till datorn nu.

Förresten ! Ni är väldigt slöa på att kommentera ! Ni skulle ju ge tips på vad jag skulle fota, och jag fick bara ett tips. :( så skriv !!

Nu far jag iväg, sjungande på Lady Gaga's Eh Eh - låt !

Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: jennifer

snart e d onsda o då e d natte&feyo-time ! :DD<33

2009-06-14 @ 17:57:40
URL: http://jenifered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0