Music makes the day §

Förlåt att jag inte har skrivit på länge :D

ASTRID är den töntigaste person jag känner ! :D om man vet utantill vilka vitser som finns i dassboken, och om man lyckas göra översvämning i badrummet på morgonen, så då är man ganska töntig ! :D eller 'klantig"  ;)

Eftersom det inte har hänt något under de senaste tre dagarna, förutom att jag har varit till stan !! jag shoppade fina skjortor ( enligt mej själv) ska fota dem och sätta hit dom sen, så ska jag skriva några bra låtar som jag lyssnar på just nu !

The Capital Beat - Salty Fish
Cheek - jos mä oisin sä
Lady Gaga - Eh eh ( nothing else I can say)
Katy Perry - ( When I'm with him) I'm thinking of you
Jibbs-  Chain hang low
Promoe - Svennebanan
Kelly Clarkson - I do not hook up
Raappana - Maasta maahan
                       Päivä on nuori

                      Kun uni ei tuu
Daniel Merriweahter  - Change
                                        Water and a flame ( ft. Colbie Caillat)

Där var mina låtar ! :D inte Hiphop/rap alls :D fast det är en skilld lista ;) kan skriva den senare :D

Ska sätta in en bild på en bra artist, som gör coola låtar :)



KID CUDI ! :D snygg med ;)

Jag tror jag ska städa rummet nu :D kanske jag ändrar om lite ?

Skriver efteråt !

Eller nej. Jag ändrade mej, jag ska fara ut och fota istället, för det åskade och regnade igår, så jag får säkert några coola bilder :)

So long !
Peace !


Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHA XD

2009-06-14 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0