Safari-time §

Tjolahopp kära läsare !
Vet ni vad jag har gjort idag ? (tillsammans med lillebror) Ni kan aldrig gissa rätt !

jo, jag har räddat en liten chihuahuas liv ! Vi gick/cyklade på vägen hem från parken när ett litet djur började springa mot vår hund Hedda. Jag trodde det lilla djuret var en kanin, när det sedan visade sig vara en liten urgullig Chihuahua-hund. Jag kände dock igen hunden och visste vart jag skulle gå med den. Den hade dock kunnat bli överkörd om jag inte skulle ha tagit den i famnen och fört den hemåt, för den verkade ganska "lost" där den sprang omkring :) Men det var dagens goda gärning !

Vet ni vad?  Jag och min lillebror har varje morgon hört igenom en CD som vi nyss hittade i min cdställning. Jag ska sätta in ett smakprov av CDn hit. Jag sätter in min och I's favoritlåt därifrån ! Vi dansar som tokar i rummet på morgonen, för av denhär låten blir man glad !



Dr. Bombay - Safari

Sorry, videon är inte den bästa men det är låten som räknas ! Och tur att jag har hela cdn ! :DD ni får inte tycka att jag är töntig som går från hiphop till detta :ö ;)

Kommer nog snart ett inlägg till! Har glömt att sätta in bilder. Ska göra det ! :D

Peace !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahhah,jag har hört den låten natte :D<3

2009-06-16 @ 14:34:53
URL: http://jenifered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0