sol,sol,sool & MJ §

Michael Jackson har nu dött. För er som har missat hela dagens nyheter. ;) Jag såg just en dokumentar om honom, och jag måste säga att han är nog en underlig prick ! fast  jag gillar hans låtar från 80-talet. Thriller, Beat it och dom ;)

Idag har jag solat, haft vattenkrig och träffat kompisar :) Feyo<3 kom hit först,och sedan gick vi ner till byn och köpte glass, och gick annars omkring på byn :) kul ! iallafall meddelandet som Feyo fick av en "viss person" :Dhah

Imorgon blir det jobb från kl.12-20 :) ser faktiskt fram emot det, för vi har alltid så skoj på jobb ! :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är helt trött.

Men ha en bra dag imorgon alla !

P.S ! Vädret här är perfekt ! Sol och varmt !hoppas det håller till Baltic Jazz-festivalen som kickar igång nästa fredag :)

-hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0