soola §

Hejsan !

Idag är det nog mer än 30 grader i solen här ! :D har solat hela dagen :) Först var jag på stranden med Jennifer och Joanna, sen for vi till Portside och åt pizza :D Efter Portside kom Sebbe med så for vi alla och köpte glass och satt nere i hamnen och prata :) Sen kom jag hem och solade lite mera: D

Nu blir det jordgubbstårta ! BRB ;D

tillbaka !  :)

Tror jag ska fara lite ut och köra, för det är nästan för grymt som det är hett just nu.. :P därför är det skönt att köra lite, så fläktar det :D

Har inga planer för morgondagen ännu, men snart är det Baltic Jazz ! :D

Här kommer en av mina favoriter av Michael Jackson's låtar



MJ var nog en bra artist, men annars kanske inte så hemskt "bra" eller vad ska man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0