Mulet §

Jahapp. Idag var det soliga vädret över. Har varit mulet hela dagen. =/ Därför har jag inte gjort så mycket idag. Cyklade ner till byn på morgonen med I&J. Vi var till butiken och köpte glass.

Jag har inga planer för morgondagen, så man får ta dagen som den kommer :)

Tänkte bjuda en bild på mej.



Solbrillorna köpte jag i Jumbo (ett varuhus i Helsingfors) när vi var på klassresa. :)



Mitt hår är helt lockigt här ;) beror nog på att balsamet var slut ;)

Nu. > sova !

Godnatt.

Ha en bra dag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt hår e ju jättesnyggt så där ! :D

2009-06-03 @ 08:27:02
Postat av: Natte

Hah, vem skicka den kommentaren ? ;D tacktack ;)

2009-06-03 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0