ÅBO

Idag har jag varit till Åbo med mamma och pappa. Mamma skulle köpa hundmat till Hedda så jag följde med dem. :) Vi var ett varv in till Sportia också. Jag hittade ett par skor


Dom här !















Och jag hittade också ett par byxor. Från H&M. Dom är taighta med ändå stretch ;D tycker om dom i alla fall :)

Igår var det asakallt ute !

Jag for ut med min kompis T. Först så var vi med J & S, och när dom for hem, så var vi med M<3, N,
E,S & K :P och eftersom det blev så kallt, så for vi senare hem till Sjöboms ;P kom hem därifrån kl.23.30 :P helt kul var det :D eller faktiskt så var det riktigt roligt :D håhhå :D

Idag var jag ju som sagt till Åbo. Nu kanske jag ännu skall ha T hit, och så far vi antagligen ut ! :) Men först ska vi se på Lösvikt tror jag :D

Nu- > hej!


Kommentarer
Postat av: sonja

snaisiga skor ! :D å sööt bild ;)

2009-03-29 @ 10:57:31
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Theres

hahaha :D dt där hos sjöbloms va dt d där me att K höll på att svischa me nån lasso elr någå xD hahah :D <3

2009-04-27 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0