:D

Helgen har varit kul !:D

Fredag- Lördag var jag och I hos J & V i Åbo :D det var riktigt kul :D fredagen var vi ut och åkte pulkka ;) roligt det :D sen kom vi hem, och åt V´s varma smörgåsar, och sedan såg vi på film! och åt popcorn och morötter med dipp :) vi såg på Corpes Bride :D på lördagen var vi till Hoplop ;) och in till stan :) På kvällen efter att jag hade kommit hem, fixade jag mig klar, och for till Furulund på fest ;) Helt roligt va d ju :) Bra Dj'S ;) förutom då de spela någo 80-tals musik i en timme, eller mera ! fick lite lejdon då ;)

Idag har jag inte gjort något extra. Var ut och gick, och så har jag sett på film :) har fotat lite nya bilder idag ! 







Nu ska jag fara o se på film :D
ska se på film ;)

dom här bilderna är mina nya favvobilder :D
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

VAD är den andra bilden för något?!? Ser ut som ett rutten ben av något slag, usch!

2009-03-16 @ 17:13:54
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/
Postat av: e

jag tyckt samma sak mysko bilder men fina på sitt sätt...

2009-03-16 @ 21:03:33
Postat av: mamma

Vet ni ingenting om konst i då? Här har ni den riktiga fotografen, hihi, jag vet vad det är "ruttna benet" med växt på är värt båtsbotten med snäckor... fint!

2009-03-16 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0