Haha !

Skoldagen var rolig idag den  !  :D på hussan laga vi biffar, två olika sorters. Jag lagade med fetaost i, och en annan grupp gjorde med majs och chili. Allt var gott :D sen hade vi mos och varm tomatsås till :D namm ! :D

Nu smälter den här eländiga ( stavas ?) bort här ! :D vitsi så skönt :D vårfiilis nu igen, fast som vanligt börjar det väl snöa igen här ;) Då vet jag en tant som verkligen inte blir glad :D haha ! Påtal om det. Vår engelskatimme var helt klart den roligaste idag :D

I alla fall, ! som jag alltid brukar när jag kommer hem, så går jag in på rummet och sätter på radion, på X3M ! Och idag kom det en ganska bra låt då jag knäppte på radion.
Hellogoodbye . Here in your arms
Det där here uttalas ju som Hiir  med rullande R ;)

Och när låten var slut skulle hon ena säga namnet på låten och sa då
- Låten heter hellogoodbye - hair in your arms ! HAHA  ! Alltså hon uttalade det som Hår på svenska XD nej hahaha :D
dagens roligaste :D

Nästan :D
Har sagt mycket konstigt i skolan idag xD

Bl.a. tog S min kamera och filmade mig när jag höll på att kina med L ;D roligt att se den nu !

Idag krockade jag också med en lärare... jag var inte många cm ifrån hennes mustasch :S ! ujj !

nu ska jag se på videon som S filma ;D

Ikväll ska jag ut :D

Hejdå !

Kommentarer
Postat av: sonja

haha hair in your arms : D

2009-03-28 @ 12:00:04
URL: http://soonjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0