LÄNGESEN

Jessus va tiden går ! Nu är det fredag igen imorgon, ! men tro mig :) det är bara skönt :D Imorgon har vi hussa i skolan (: tror vi skall göra någon pasta ? hmm :) Idag har jag varit på Aerobic :) jätteskönt ! I veckan har det hänt ganska mycket, men det skriver jag inte hit ;) Egentligen orkar jag inte berätta om någon som har hänt... :P utan jag ska försöka att skriva hit nu igen dag för dag, vad som händer... För nu kommer jag inte ens ihåg vad som har hänt :P

Jag har två låtar på hjärnan. Finlands Eurovisionsbidrag Waldo's People - Lose control , btw, ni som har hört den, vad tycker ni ? :)
Den andra låten är Kendi - Boogieman. Jag sku säga att de som sjunger t.o.m är från Finland ? :D


Imorgon blir det slaggis igen då :) fast jag tror morgondagen blir bra ! :) av vissa orsaker ;)

Jag tror jag ska sätta upp en bild på mig igen...



Nu ska jag fara och se på slutet av 90210 ! :) Efter det slutet av American Pie, The wedding, som förövrigt är en sjuk film :P

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, du liknar ju på mj på bilden:D! Kul! ps. Boogieman är världens hemskaste låt och den snurrar varje dag tusen gånger på jobb! Usch och fy! Tyvärr bara:)

2009-03-06 @ 08:36:26
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/
Postat av: sonja

jo finlands bidrag e ju för en gångs skull riktit bra ! :D

2009-03-06 @ 18:46:04
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0