Mallorca, T.I & Lil Wayne

Jag längtar till ett varmt land ! till Alcudias perfekta beach :D här kommer lite bilder från vår resa till Mallorca, Alcudia, som vi gjorde i September :)














Här är bara en JÄTTELITEN del av alla foton jag tog ;P
Jag tog typ 450 foton på den veckan :P


Gymppan idag var skitkul!  vi spelade handboll :D och jag gjorde mål :D
Shuhuu ! :D

Hemma har jag inte gjort något ;)

Nu-> Ugly Betty :D

Tjingeling ! :D

Btw...

T.I Och Lil Wayne skall båda 2 i fängelse ! :o

T.I  p.g.a. olaga vapeninnehav. Skall sitta ett år i fängelse, och far in i mars. Han har förövrigt 5 barn ! :o
Dom barnen måste bli snygga ;)

Såhär ser T.I  & Lil Wanye ut :D


Lil Wayne till vänster, och T.I till höger ;)




--

Nu far jag !

Tjingeling :D

Kommentarer
Postat av: sonja

haha , lil wayne e ju myki snyggare ! :D

2009-03-31 @ 09:27:15
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0